تیشرت, هدایای مناسبتی

چاپ عکس روی تیشرت در طرح ها و سایزهای متنوع

نوع چاپ و جنس تیشرت ها برای چاپ عکس روی تیشرت از چیست؟

شاید شما هم علاقمند باشید عکس یا طرح های مورد علاقه ی خود را بر روی تیشرت چاپ کنید و بدین ترتیب علایق و سلایق خود را به نمایش بگذارید؛ یا شاید به دنبال چاپ تیشرت با عکس عزیزان خود و هدیه دادن به آنها در مناسبت های تولد و ازدواج و… باشید. همچنین تمایل داشته باشید با چاپ لوگو یا طرح مدنظر خود، در حوزه برندینگ و تبلیغات برای شرکت یا سازمان خود به فعالیت گسترده تری بپردازید.

ما در مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس، عکس، طرح، نوشته و لوگو مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت بر روی انواع تیشرت ها در سایزبندی و رنگ بندی های متنوع چاپ می کنیم.

تیشرت های موجود در مجموعه افراتوس عمدتا از جنس « اسپان » بوده که الیاف آن شامل 60% پلی استر + 40% نخ و پنبه می باشد. جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای پائین تر و نازک تر است.

اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان  بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند.

تیشرت های اسپان به صورت یقه گرد بوده و به صورت چاپ سابلیمیشن یا حرارتی چاپ می شود.

به دلیل تراکم بالای الیاف و وجود پلی استر در جنس پارچه، طرح چاپ شده کاملا به جسم پارچه رفته و کیفیت خوبی را به ارمغان خواهد داشت و قابلیت شست و شو هم دارد.

تنوع سایز بندی، برای سایز بچه گانه 1،2،3،4،5 و بزرگسال S,M,L,XL,XXL در دو مدل آستین بلند و کوتاه می باشد.

همچنین اگر علاقمند به خرید این نوع تیشرت با طرح های آماده می باشید، می توانید از صفحه تیشرت های سایت ما با صدها طرح متنوع آماده بازدید فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *