قوانین و مقررات عضویت و استفاده از خدمات سایت افرا توس

 

قوانین و مقررات

ورود کاربران به وب‏‌سایت افراتوس جهت ثبت سفارش و استفاده از سایر خدمات رسانه ای، محتوا و محصولات ارائه شده توسط مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس به معنای آگاه بودن و پذیرش تمامی شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات افراتوس می باشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین افراتوس از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ افراتوس ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد و سایت افراتوس دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد (لینک و لوگو در پایین سایت درج شده است) متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربری است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ افراتوس ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما قبول می‏‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات افراتوس ‏ اقدام نماید.

مقررات قابل توجه در چاپ سفارشات و خرید محصولات:

  1. سفارشات ارسالی و چاپی ( به صورت حضوری و یا اینترنتی ) می بایست طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی باشد و رعایت این امر الزامی است.
  2. اگر سفارشی که ممنوعیت چاپی دارد مانند ( تصویر پول، انواع فال و تاتو، آموزش رقص ، طرح های ورق های بازی یا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمی، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط کاربر ثبت شود و از چشم مسئول کنترل مجموعه دور بماند و وارد فرایند چاپ شود این سفارش توسط مجموعه امحاء خواهد شد و غیر از هزینه سفارش ، کلیه مسئولیت این امر، اعم از جریمه های نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده می باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، این امر را در نظر بگیرید .
  3. با توجه به عوامل مختلف در چاپ از جمله جوهر، کاغذ و… احتمال اینکه سفارشات بعد از چاپ دارای حداکثر 15% اختلاف رنگ با فایل اصلی باشند وجود دارد.
  4. فایل‌های لایه باز و RGB تضمین چاپی ندارند، در فایل‌های لایه باز امکان جابجایی فونت‌ها و در کارهای RGB امکان تغییر رنگ وجود دارد. بنابراین لطفا فایل ها وتصاویر خود را در فرمت jpg یا pdf  ارسال بفرمایید. افراتوس مسئولیتی در قبال فایل های لایه باز ندارد.
  5. فایل های ارسالی کاربر بدون هیچ گونه تغییر و ویرایشی چاپ می شود. در صورتیکه عکس های ارسالی شما از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار نباشد مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص عدم کیفیت محصولات چاپ شده نخواهد داشت.
  6. توجه داشته باشید که پرداخت فاکتور به منزله تائید نهایی سفارشات محسوب می‌گردد و در صورت ارسال سفارش برای پروسه چاپ امکان حذف یا کنسل کردن سفارش مقدور نمی باشد.
  7. سفارشاتی که جهت ثبت آنها نیاز به ارائه مجوز دارد لطفا در هنگام ثبت سفارش مجوز چاپ مربوطه ارائه گردد. تعدادی از آنها عبارت اند از : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …
  8. به دلیل اینکه تصاویر در مانیتور و LCD ها روشن تر و با وضوح بیشتر دیده می شود، امکان دارد عکس محصولات آماده که در سایت وجود دارد با سفارشی که دریافت می نمائید از نظر رنگ و یا جزئیات دیگر تفاوت جزئی داشته باشد و دقیقا آن رنگی که می بینید نباشد.
  9. در هنگام ثبت سفارش ها بخصوص تیشرت ها و سویشرت ها به دقت به سایز ها و اندازه ها دقت نمایید. عواقب بی توجهی به سایز ها بر عهده سفارش دهنده می باشد.
  10. در چاپ های سابلیمیشن عکس مورد نظر شما بصورت عرفی به چاپ می رسد و در صورت تمایل در محدوده خاصی حتما باید آن محدوده را مشخص کنید.
  11. در خصوص هر محصول توضیحات کامل و کافی داده شده است و پس از سفارش مشتری نمی تواند ادعای بی اطلاعی از میزان آگاهی بدهد. لذا توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که با نهایت دقت متن های مندرج در چاپ افراتوس را مطالعه کنید.

قوانین ارسال و تحویل کالا

  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر با انتخاب مشتری امکان پذیر و قابل ارسال می باشد. این بدان معنی می باشد که هرگونه خسارت وارده به محصول از سمت باربری مربوطه می باشد و مجموعه چاپ افراتوس هیچ مسئولیتی در قبال محصول شما نخواهد داشت.
  • در موارد استثنا اگر به اشتباه کارکنان چاپ افراتوس محصول شما به مکان دیگری ارسال شود چاپ افراتوس متعهد جبران خسارت خواهد بود.
  • درصورتی که سفارش شما ارسال و هیچ کس حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتنا کند هزینه رفت و برگشت و ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.
  • در شرایطی که آدرس محل ارسال محصول اشتباه باشد چاپ افراتوس هیچ مسئولیتی در خصوص این مورد نخواهد داشت.
  • چاپ افراتوس این تعهد را دارد که سفارش مشتریان گرامی شهرستانی خود را در موعد مقرر تحویل شرکت ارسالی انتخابی شما نماید و شماره بارنامه برای شما پیامک خواهد شد. در صورت تاخیر در تحویل سفارش از سمت شرکت مربوطه مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در زمینه تاخیر تحویل سفارش نخواهد داشت.
  • در خصوص انتخاب شرکت ارسال کننده سفارش خود نهایت دقت را داشته باشید که آیا آن شرکت در محدوده زندگی شما سرویس دهی دارد یا خیر. در غیر اینصورت هزینه رفت و برگشت کالا بر عهده شما می باشد.
  • هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا چاپ افراتوس تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

تولید محصول شما زمانی آغاز خواهد شد که مبلغ نهایی سفارش به طور کامل در وجه افراتوس واریز شده باشد. در این حالت پس از وصول وجه، کارشناسان ما فایل طراحی شما را بر اساس استانداردهای چاپی مورد بررسی قرار خواهند داد. پس از تایید نهایی فایل، تعداد روزهای کاری مورد نیاز برای تولید محصولتان شروع می‌گردد.

مدت زمان لازم برای انجام سفارشات توسط افراتوس بین 2 تا 5 روز کاری می باشد که متناسب با هر محصول در صفحه آن محصول درج شده است.

مدت زمان لازم برای ارسال سفارشات شهرستان (پس از صرف زمان آماده سازی در دفتر افراتوس) بین 24 تا 72 ساعت می‌باشد.

ساعات تحویل سفارشات بصورت حضوری، هر روز بین بازه زمانی 18 تا 20:30 می باشد.

در صورت انتخاب تحویل کالا در افراتوس حداکثر زمان برای مراجعه جهت تحویل 24 ساعت است، در غیر این صورت کالا به‌صورت پس‌کرایه ارسال می‌گردد.

لازم به ذکر است زمان انجام سفارشات و ارسال آنها بر مبنای “روز کاری” در نظر گرفته شده است و امکان تاخیر بنا به حجم سفارشات و تعطیلات رسمی تا 3 روزکاری وجود دارد (روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی جزء روزهای کاری نمی‌باشند)

در سه ماه آخر سال و مناسبت های ملی و مذهبی خاص به علت حجم بالای سفارشات امکان تاخیر در زمان تحویل وجود دارد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت‏ افراتوس ‏پس از تایین نهایی توسط کارشناسان افراتوس در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. افراتوس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که امکان تولید هر یک از محصولات چاپی در ‏افراتوس به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای افراتوس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری واریز خواهد شد.

‏افراتوس ‏مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی و بدون اطلاع قبلی، برای ‏افراتوس‏ محفوظ است. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. همچنین اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

نکات قابل توجه در استفاده از محصولات خاص

  1. برای شستشوی تیشرت هایی که به روش لیبلی چاپ می شوند دقت شود که تا ۲ هفته پس از چاپ تیشرت را نشویید و پس از گذشت این زمان در صورت تمایل به شستن ، تیشرت را برعکس کنید و سپس با دست و آب سرد نسبت به شستن تیشرت ها اقدام نمایید.
  2. برای سایر روش های چاپ روی تیشرت ها توصیه می شود که از ماشین استفاده نفرمایید و با آب سرد و دست نسبت به شستن اقدام کنید.
  3. توصیه می شود برای شست و شو ماگ های حرارتی از اسفنج نرم استفاده کنید و فقط داخل لیوان شسته شود.

گارانتی محصولات

ما همواره آماده هستیم اگر کوتاهی یا اشکالی‌ در خدمات‌رسانی یا در چاپ محصولات ما وجود داشت، آن را پذیرفته و روندهای جبرانی مشخص را در پیش بگیریم. برای اعمال گارانتی جبران افراتوس، حتما باید محصول معیوب توسط خود کاربر به افراتوس مرجوع شود.

با توجه به شیوه های حمل و نقل و ارسال سفارشات توسط افراتوس که همه به صورت “پس کرایه” بوده و توسط مبادی رسمی مانند پست، تیپاکس، باربری یا پیک موتوری مطمئن ارسال میشود، بنابراین مسئولیتی از لحاظ خرابی یا شکستگی سفارش بر عهده افراتوس نمی باشد.

لازم به ذکر در تمامی مراحل تحویل سفارش، خود مشتریان می توانند مستقیما نسبت به گرفتن سرویس حمل و نقل مناسب اقدام نمایند.

هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی برعهده شما می باشد زیرا چاپ افراتوس تا قبل از اینکه محصول از شرکت خارج شود هر ایرادی داشته باشد رفع و رجوع میکند. توصیه ما به شما این است برای تحویل کالا حتما خودتان حضور داشته باشید.

طراحی توسط افراتوس

اگر طراحی محصول توسط گرافیست‌های ما انجام شود، شروع فرآیند چاپ آن پس از تایید نهایی شما انجام خواهد گرفت که این موضوع به معنای شروع شمارش تعداد روزهای مورد نیاز برای تولید پس از تایید نهایی طرح توسط شما می‌باشد.

مالکیت فایل‌های طراحی شده متعلق به مشتری است. این فایل‌ها جهت چاپ مجدد برای مشتری بایگانی شده و در صورت تمایل برای مشتری ارسال می‌گردد. هزینه ارسال نیز بر عهده خود مشتری می‌باشد.

نکات قابل توجه در طراحی توسط افراتوس
  1. بررسی کلیه اجزاء طرح از نظر عناصر و غلط املایی بعد از هر بار ویرایش بر عهده مشتری می‌باشد. وجود اشکال در طرح تایید شده در گارانتی افراتوس قرار نمی‌گیرد.
  2. پس از تایید نهایی طرح، امکان تغییر در آن وجود نخواهد داشت.
  3. درصورتی که طراحی انجام شده باشد و شما قصد کنسل کردن سفارش را داشته باشید هزینه طراحی طبق اتحادیه طراحان محاسبه و کسر می‌گردد.
  4. ارسال فایل‌ها (از طریق فرم سفارش،ایمیل یا تلگرام) به واحد گرافیک باید به همراه شماره سفارش باشد و تاخیر ایجاد شده به علت عدم ارسال شماره سفارش جهت بررسی فایل به عهده مشتری می‌باشد.
  5. شروع روند طراحی و ارجاع کار برای واحد مربوطه مستلزم واریز هزینه طراحی و تایید حسابداری می باشد.
  6. روند پروسه طراحی معمولا بین ۱ الی ۳ روزکاری زمان بردار است.(و طبیعتا با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ایست این پروسه ممکن است تا یک هفته هم به طول بیانجامد)
  7. انجام طراحی یک پروسه زمان گیر است و ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد و طبیعتا تا زمانی که طراحی نهایی و فایل قابل چاپ در اختیار شرکت نباشد امکان شروع چاپ وجود ندارد. طبیعی است در طول پروسه طراحی در صورتی که هزینه های چاپ تغییراتی داشته باشد مشتری موظف است هزینه روز محصول را پرداخت نماید و در صورت پرداخت هزینه ابتدایی چاپ موظف به پرداخت مابالتفاوت هزینه می باشند و در صورت امتناع از پرداخت هزینه ، سفارش کنسل و هزینه پرداختی چاپ عودت داده خواهد شد. ( در صورتی که در این مدت طراحی نهایی شده باشد هزینه طراحی به عنوان حق الزحمه در اختیار شرکت می ماند.

رعایت حریم شخصی

افراتوس ‏به اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. افراتوس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت کند.
تمامی محتوای سایت و هر یک از خدمات سایت افراتوس ‏جزئی از اموال افراتوس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار افراتوس ‏است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ‏افراتوس ‏محفوظ می‏‌دارد.

افراتوس ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از تمامی این اطلاعات به نحو مقتضی محافظت به عمل خواهد آمد.

افراتوس برای ارسال سفارش از اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام یا ثبت سفارش استفاده خواهد کرد. همچنین افراتوس ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کرده و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت این‌گونه ایمیل و پیامک‌ها را نداشته باشند، می‌توانند عدم عضویت خود را با ما در میان بگذارند.

توجه داشته باشید تنها راه های ارتباطی ما با کاربران شماره های 09154805505 و 09031006806 و ایمیل k.t.afratoos@gmail.com می باشد و تنها از طریق آن‌ها با مشتریان خود تماس میگیرد یا پیامک (SMS) یا ایمیل ارسال می‌کند. بنابراین، ارسال هرگونه پیامک یا تماس از شماره های دیگر، ارتباطی با افراتوس ندارد.

افراتوس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب‌سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، افراتوس می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. افراتوس هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

محتوا

لازم به ذکر است ‏ افراتوس ‏ تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط افراتوس ‏دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا می‌باشد. وب ‏‌سایت ‏افراتوس هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های غیر قابل استفاده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت ‏افراتوس ‏تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، افراتوس ‏هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ‏افراتوس ‏خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.