ماگ, هدایای تبلیغاتی, هدایای مناسبتی

ماگ سرامیکی ساده هم میتونه یک هدیه باشه؟

شاید به قطع بتوان گفت یکی از رایج ترین و پر طرفدار ترین هدایای تبلیغاتی و مناسبتی در کل دنیا، چاپ بر روی لیوان های سرامیکی است.

لیوان یا ماگ های سرامیکی در طرح ها و مدل های بسیار متنوع عرضه شده است، اما ماگ سرامیکی ساده معمولی ترین و همه پسندترین مدل این لیوان هاست.

لیوان های سرامیکی دو کاربرد عمده را دارند:

هدیه: ماگ های سرامیکی را به عنوان هدیه ای خاص و کادویی بیادماندنی در روز تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و دیگر مناسبت ها برای عزیزان تان و کسانی که دوست شان دارید می توانید استفاده کنید.

تبلیغات: فراگیر ترین هدیه تبلیغاتی جهت وفاداری مشتریان که می توانید عکس لوگو یا شعار تبلیغاتی خود را بر روی آن چاپ کنید و همراه با محصول یا خدمات خود به مشتریان تان هدیه دهید.

ماگ های سرامیکی هیچ گونه محدودیتی برای چاپ رنگ های متنوع یا تصاویر رنگی ندارند و تمامی چاپ ها قابلیت شست و شو و استفاده در دفعات متنوع را دارند.

فقط شایان ذکر است که کیفیت چاپ در چاپ های دلخواه بستگی به کیفیت عکس ارسالی توسط مخاطبین دارد. عکس های گرفته شده با گوشی موبایل که طبیعتا به همان کیفیت ارسالی، چاپ خواهند شد.

خیلی زیبا خواهد بود اگر شما هم مثل میلیون ها آدم، لذت نوشیدن در ماگ های خاص خودتان با طرح دلخواه خود را تجربه کنید و از این طریق روحیات خود رو فریاد بزنید.

در صورت تمایل برای خریداری ماگ های سرامیکی با صدها طرح متنوع هنری، عاشقانه، ملی و مذهبی از صفحه ماگ های طرح آماده افراتوس دیدن فرمایید و بلافاصله خرید خود را ثبت کنید.

مشخصات چاپ روی ماگ سفید سرامیکی :

جنس لیوان : سرامیک

نوع چاپ : سابلیمیشن حرارتی

رنگ لیوان : سفید شفاف و درخشنده

دسته لیوان : سفید ساده

سایز قابل چاپ : ۲۰x۹٫۵ سانتی متر

شستشو : کاملا قابل شستشو می باشد. ولی بهتر است از ماشین ظرفشویی استفاده نشود.

بهترین حالت برای شستشو لیوان سرامیکی ساده، استفاده از اسفنج نرم می باشد تا به عکس چاپی روی لیوان آسیب وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *